Monday, May 13, 2013

Care e pretul real al extensiilor din par natural?

Dupa cum bine stiti extista la ora actuala pe piata romaneasca extensii din par natural si extensii cu fir sintetic. Poate va intrebati asa cum m-am intrebat si eu de ce sa platim atat de mult pentru extensii din par natural cand cele sintetice sunt mult mai ieftine? Ei bine, extensiile din par natural nu se compara cu cele realizate din fir sintetic.
19
Despre pret daca ar fi sa discutam, o extensie din par natural de o calitate superioara in Romania ajunge si pana la 400 ron, pe cand cele sintetice sunt la jumatate de pret.

De unde stim de la ce magazine sa ne achizitionam extensii de calitate superioara din fir de par uman?
In primul rand daca doriti extensii din par natural de o calitate deosebita atunci ar trebui sa va achizitionati doar din magazinele specializate in extensii din par 100% natural, care va ofera garantia ca ceea ce veti cumpara este din par 100% uman.

Ca sa fiu mai explicita, pentru un set de extensii din par natural compus din 7-9 mese la o lungime de 40 cm ar trebui sa platim un pret de minim 200 lei, iar pentru o lungime de 60 cm la un set de extensii compus din 7-9 mese ar trebui sa platim nu mai putin de 300 lei. In momentul in care va decideti sa cumparati calitate si nu cantitate, ar trebui sa va ganditi ca este vorba de extensii din par uman si nu sintetic, par provenit de la donatori si nu fabricat.

Personal, imi comand seturi cu mai multe mese care la o lungime de 65 cm ajung la pretul de 400 lei, ca sa va faceti o idee despre diferentele de pret si diferenta de calitate intre extensii. Dar banii care ii investesc in aceste extensii merita, pana acum mi-am luat cateva seturi pe nuante diferite si le-am suvitat, pot sa spun ca am volumul la care am visat, ca si calitate, nu se compara cu extensiile ieftine!

Firmele serioase care comercializaeaza intr-adevar extensii din par 100% natural va ofera un certificat de garantie si o factura atunci cand veti achizitiona, este important sa aveti garantia ca ceea ce cumparati este de calitate, nu sa platiti un pret pentru o calitate slaba si apoi sa va dati seama ca ceea ce ati cumparat nu este produsul pe care l-ati comandat!

No comments:

Post a Comment